جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

نمایش موزیکال «چیکو و پیکو» در مجتمع فرهنگی هنری نور

نمایش خانوادگی شاد و موزیکال «چیکو و پیکو در سرزمین مرجان‌ها» به نویسندگی فرزانه قانع و کارگردانی احمد خسروی در مجتمع فرهنگی هنری نور منطقه ۵ اجرا می‌شود.

تئاتر پدیده با نمایش موزیکال «چیکو و پیکو» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش موزیکال خانوادگی «چیکو و پیکو در سرزمین مرجان‌ها» کاری از گروه تئاتر پدیده و به کارگردانی احمد خسروی در مجتمع فرهنگی هنری نور منطقه ۵ روی صحنه می‌رود.

این نمایش نوشته‌ فرزانه قانع است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان به روی صحنه می‌رود.

امیر کاظمی، زهره ایمانی، نادر صادقی و احمد خسروی بازیگران نمایش «چیکو و پیکو در سرزمین مرجان‌ها» هستند. در این نمایش، طراحی لباس را مینا میرزازاده و انتخاب شعر و موسیقی را نسرین میرزایی بر عهده دارند و هانیه شریفی به عنوان دستیار کارگردان حضور دارد.

«چیکو و پیکو در سرزمین مرجان‌ها» تا پایان مهر ۱۴۰۳، روز‌های سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۸ برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدهای کودک‌ روی صحنه خواهد رفت.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی خیابان آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب نور، مجتمع فرهنگی هنری نور یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با شماره‌های ۰۹۲۲۷۵۱۷۶۸۷، ۰۹۳۵۴۹۰۵۹۰۹ و یا تلفن ثابت ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرید.

نظر شما